رونمایی از 2 برند جدید نادی با نام های شاپکا و توپاچی

آقای محمدزاده, مدیر دفتر راهبردی صنایع غذایی نادی:

مجموعه نادی با خطوط تولید اسنک با شرایط بسیار متفاوت، محصولات خود را به بازار ارائه میدهد در ضمن صنایع غذایی نادی از دو برند جدید شاپکا و توباچی نیز امسال رونمایی کرد. برند شاپکا به تولید کیک و محصولات آردی نرم می‌پردازد و با شش محصول وارد قفسه های فروشگاه‌های سراسر کشور شد و توباچی به تولید انواع اسنک خواهد پرداخت که با دو محصول اصلی اسنک بادام زمینی و اسن پنیر پارمسان و چدار، وارد بازار شده و به زودی طیف متنوعی از طعم و مزه را به بازار عرضه خواهد کرد.

یکی دیگر از تولیدات اختصاصی صنایع غذایی نادی محصولی به نام شوکو رول است که نوعی ویفر با تکنولوژی خاصی تولید می شود .  ما همواره بر این سعی داشتیم تا از نظر کیفیت این محصول را در وضعیت مطلوبی نگه داریم و با افتخار می گوئیم تمامی نمایندگان و مصرف کنندگان از کیفیت این محصول بسیار رضایتمند هستند . 

حضور در نمایشگاه گلفود امارات :

 در غرفهای دو برابر ظرفیت سال گذشته با یک حضور پررنگ تر شرکت نمودیم و شرایط را برای ورود محصولات ایرانی به خارج از کشور مهیا کردیم.

متاسفانه در دهه های اخیر ، بعضی از کشورهای مطرح دنیا باعث بوجود آمدن تصورهای نادرستی از ایران در امر تجارت گردیدند ، ولی ما با اعمال تغییراتی در استاندارد این مسئله را به تمام جهان اعلام می داریم : "ما ایستادگی خود را به خوبی نشان دادیم و به وظیفه ملی خود عمل نمودیم و سرزمین مادری خود را به عنوان یک سمبل مقاومت و ایستادگی در برابر تمامی تحریم ها حفظ خواهیم نمود"

نادی یکی از برندهای صنایع غذایی مجموعه ما است و برند نادی اختصاصاً کلوچه سنتی را در ایران ابداع نموده است . کلوچه همان محصول سنتی کیکهای خانگی در ایران است، البته امروزه کلوچه از طریق دستگاههای صنعتی و تکنولوژی جدید تولید میشود، ولیکن ما با توجه به نیاز فرهنگی اجتماع با استفاده از طعم های جدید همراه با افزایش فضای تولید سعی بر این داشتیم تا فضاهای جدید بوجود بیاوریم ، بعنوان مثال برای اولین بار طعم موز را وارد کلوچه کردیم.

در خطوط تولید اسنک با حضور اساتید مجرب، تا تمامی موارد کمی و کیفی مورد مطالعه قرار گرفته است.

همانطور که مستحضرید در بخش تولید به دو مقوله پرداخته میشود یکی استمرار حیات و دیگری نگاه اقتصادی  است، ولی ما در تولید این محصول سعی نمودیم تا خلاف جریان آب در بازار حرکت نمائیم و با رعایت الزامات بهداشتی  با یک نگاه بسیار حیاتی و با در نظر گرفتن به ارزش غذایی محصول را به به بازار ارائه دهیم .

در محصول اسنک فقط 12درصد پروتئین موجود می باشد و این در سایر محصولات غلات حجیم شده کمتر به چشم میخورد.