جشنواره برند محبوب
لینک‌های مفید
بانک دانش
افزایش فروش با ترکیب رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌های چاپی

 

اگر بیاموزید چطور از هردوی آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید بازده تبلیغات خود را بسیار بالا ببرید و هم شما و هم مشتریان سود بیشتری به دست آورید.

برای افزایش فروش توجه مردم را به خود جلب کنید.

هزاران شرکت و موسسه وجود دارد که محصولاتی مانند شما ارائه می‌دهند. چه چیزی سبب می‌شود مردم شما را از بین این همه شرکت، انتخاب کنند؟ پاسخ آسان است: اگر مشتریان حس کنند به آن‌ها اهمیت می‌دهید، به شما اهمیت می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که شما مشتری‌های خود را به عنوان پول‌های متحرک نمی‌بینید و واقعاً قصد کمک به آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌شان را دارید. در غیر این‌صورت، ارزش وقت آن‌ها را ندارید. برای همین، در رسانه‌های اجتماعی سعی کنید به مشتریان نشان دهید به آن‌ها احترام می‌گذارید و ارزش خدمت‌رسانی را دارند. در ادامه ایده‌هایی برای انجام این کار مطرح شده است:
فیس‌بوک و توییتر بهترین سایت‌ها برای عرضه کدهای تخفیف و پیشنهاد‌هایی با زمان‌های محدود به طرفداران وفادار هستند.
با کاربرانی که نام شما را در فضای اجتماعی ذکر می‌کنند یا نسبت به کار شما کنجکاو هستند، ارتباط برقرار کنید.
یک مسابقه در اینستاگرام یا پینترست برگزار کنید تا کاربران بتوانند تصاویر و فیلم‌های تگ‌شده‌ای از خود با محصولات شما را بفرستند و کاربران بتوانند به تصاویر موردعلاقه خود رأی بدهند.
اگر در صفحات خود در رسانه‌ها، تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهید یا محصول جدیدی معرفی می‌کنید یا به پرسش‌ها در مورد محصولات پاسخ می‌دهید، همیشه از کاربران بخواهید در بحث شرکت کنند. دعوت به بحث در مشتری این ذهنیت را به وجود می‌آورد که شما به نظرات وی اهمیت می‌دهید، پس همیشه به نظرات پاسخ دهید.
در هر کدام از صفحات مجازی خود، هر ماه یک (دنبال‌کنندهٔ برتر ماه) معرفی کنید.
همه این ایده‌ها برای جذب وفاداری مشتری به خوبی جواب می‌دهد، اما برای این که همیشه در ابتدای کار به شما مراجعه کنند، همواره در دسترس باشید. صفحات شبکه‌های مجازی به تنهایی کافی نیستند. نام شما باید در موتورهای جست‌وجوی تجاری مانند Yelp! و Citysearch نیز ثبت شده باشد و وب‌سایتی داشته باشید که در کنار داشتن طراحی خوب، همواره به‌روز باشد. پست‌ها و به‌روزرسانی‌های خود را با کلمات کلیدی خاصی نشانه‌دار کنید تا به صورت مداوم در نتایج جست‌وجوها نشان داده شوید. در پست‌های خود در صفحات شبکه‌های اجتماعی، لینکی به سایت خود قرار دهید و برعکس تا بازدید سایت خود را بالا ببرید.

ارتباطات اجتماعی را با چاپ آگهی‌ها بالا ببرید.

لازم نیست چاپ کردن آگهی‌ها و تبلیغات در فضای مجازی به عنوان دشمنانی سرسخت در بحث‌های «خوانندگان الکترونیکی در مقابل خوانندگان کتاب‌های چاپ‌شده» معرفی شوند. با روش‌های زیر، از امکانات چاپ کردن آگهی‌های خود با استفاده از کمپین‌های الکترونیکی استفاده کنید:
از کمپین‌هایی همراه با هشتگ استفاده کنید و از کاربران بخواهید محتوای مخصوص خود را بسازند. زمانی که کار جدیدی را شروع می‌کنید، کمپین‌های همراه با هشتگ، بسیار کمک‌کننده خواهند بود. هم‌چنین به‌راحتی دنبال می‌شوند و می‌توانید هشتگ را در آگهی‌های چاپ شده خود نیز بنویسید. فقط مراقب باشید شخص دیگری از این هشتگ برای کمپین شرکت خود یا آگاهی دادن به جامعه استفاده نکرده باشد!
محلی را که مشتری هدف شما اوقات فراغت خود را می‌گذراند، پیدا کنید و آنجا تبلیغ کنید. در آگهی‌های چاپ شده بر روی کاغذ تمام جزئیات را بیان نکنید تا خوانندگان همه‌چیز را بدون نیاز به اینترنت پیدا نکنند. تنها اطلاعات مختصری را بیان کنید تا نشان دهید با موضوعی که موردعلاقه آن‌ها است، سروکار دارید. آنگاه آن‌ها را به سمت دنیای مجازی خود راهنمایی کنید.
از آگهی های آهنربایی روی اتومبیل خود استفاده کنید تا در جاده‌ها نیز برای شرکت خود تبلیغ کنید. ازآنجایی‌که خلاصه‌گویی کلید اصلی است، به جای بیان جزئیات، آدرس وب‌سایت خود و توییترتان را روی این آگهی‌ها بنویسید.

رسانه آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب کنید.

علاوه بر چاپ کردن آگهی‌ها، روش‌های دیگری نیز برای آوردن دنیای آفلاین به اینترنت وجود دارد.
از یک لوگو، صدا و طرح در همه محیط‌های مجازی استفاده کنید تا همه‌جا شناخته شوید.
یک رویداد بسازید و از شرکت‌کنندگان بخواهید با هشتگ خاصی شما را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنند. آن‌ها می‌توانند آهنگ‌های درخواستی خود را توییت کنند، در مسابقه ارسال عکس شرکت کنند و… تصویری از دیوار توییتر نمایش دهید تا تعاملات خود را بیشتر نشان دهید.
از کدهای QR یا جایگزین‌های جدید آن صفحات قابل کلیک، در آگهی‌های خارج از اینترنت خود استفاده کنید تا مشتری‌ها وقتی برای کارهای روزانه خود به اینترنت متصل می‌شوند، به دنبال شما نیز بگردند. (توجه کنید که همه مشتری ها به کدهای QR اهمیت نمی دهند.)
در فروشگاه خود ذکر کنید که در سایت‌های Mogl، Foursquare یا سایت‌های مشابه عضو هستید تا مشتری‌ها بتوانند برای بازدید از سایت شما، جایزه دریافت کنند.
در این لینک ایده‌ها و مثال‌های بیشتری با موضوع تبلیغات آفلاین، مشتریان را به سمت ورود به اینترنت سوق می دهد، وجود دارد.

چاپ کردن هنوز از بین نرفته است و مطمئناً به‌زودی نیز این اتفاق نخواهد افتاد. اگر تصمیم دارید هم‌راستا با رشد دنیای دیجیتال، تمام تجارت خود را به محیط آنلاین انتقال دهید، بسیاری از مخاطبین بالقوه تبلیغات شما را نخواهند دید و موقعیت‌های خوبی برای رشد نیز از دست خواهید داد. به‌علاوه، یک پوستر یا کاغذ آگهی هیچ‌گاه به روشن شدن یا شارژ نیاز ندارد! از هردوی این امکانات استفاده کنید تا بیشترین تأثیر را به دست آورید.

 


منبع : رسپیناتک
http://irantopbrands.org/
چرم وطن
کارنو
طلای جهان