جشنواره برند محبوب
لینک‌های مفید
بانک دانش
مرجع برند
تلاش برای ساده کردن یک مفهوم پیچیده: برند دقیقاً یعنی چی ؟
احتمالا عامیانه‌ترین و دم دست‌ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است: "نامی که مستقیما دلیل فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد"
مرجع برند
تعاریف و اجزای ساخت برند (branding)
معماری برند ساختار برندها در درون نهاد سازمان هاست. روشی است که در آن برندها درون پروتفولیوی شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر منفک هستند. معماری باید معرف گروه های برندگذاری در درون سازمان باشد؛ چگونه برند و زیر برندهای شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر پشتیبانی می کنند؛ چگونه زیربرندها هدف اصلی برند شرکت را منعکس می کنند
مرجع برند
برند چیست؟
اكنون مدتی است كه شاهدیم برخی شركت‌ها نام تجاری كالاها و خدمات خود را بر روی دیگر محصولات خود نیز می‌گذارند و یا حتی محصولی كاملاً متفاوت در گروه كاری كاملاً متفاوت را با نام‌های یكسانی روانه بازار می‌كنند (در تبلیغات فراوان دیده‌اید) كه این كار البته دو دلیل دارد،
مرجع برند
10 اشتباه رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها
در مسیر برند سازی اغلب 10 اشتباه رایج صورت می گیرد که باید از وقوع آن ها جلوگیری کرد
مرجع برند
نشان های تجاری از گذشته تا امروز
علامت تجاری یا برند (Brand)‌ نام ، نشان، علامت، آرم یا هر ویژگی مشخصه‌ای است که بتواند در بردارنده خصوصیات منحصربه‌فرد آن محصول، خدمات یا فعالیت‌ تجاری باشد. واژه برند برگرفته از واژه‌ای در زبان آلمانی است که اهالی اسکاندیناوی و جوامع مستعمره آنها در دیگر کشورها در عصر ویکینگ در فاصله زمانی بین سال‌های ۸۰۰ تا ۱۰۶۶ میلادی به آن زبان صحبت می‌کردند.
مرجع برند
چگونه بازاریابی می تواند بر برند سازی تأثیر بگذارد
شرکتهای زیادی بر موضوعات مدیریت بازاریابی و برند متمرکز هستند و ملاحظات ما نشانگر شتاب و توجه خاصی است که به حوزه برند مبذول می گردد.
مرجع برند
پنج گام برای ایجاد یک برند قوی و بهینه‌سازی تجربه مشتری
هویت تجاری به روش‌های گوناگون توسط مشتریان تجربه و مورد شناسایی قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به محصولات، بسته‌بندی، قیمت، شیوه‌های ترویج و نیروهای فروش اشاره کرد.
مرجع برند
ده فرمان تبليغ برند
1- متمایز باشید. اگر تصمیمی بگیرید از طرح دیگران برای خلق برند خودتان کپی‌برداری کنید نه تنها وجهه خود را نیز از دست خواهید داد 2-تکرار کنید بله تا می‌توانید تکرار کنید. هر چه بیشتر شعارها، اخبار، رنگ‌ها، تم‌ها، ارزش‌ها و دیگر عناصر هویت‌ساز خودتان را برای مخاطبتان تکرار کنید.
مرجع برند
راه های بالا بردن رتبه الکسا
رتبه الکسا چیست؟ Alexa.com یک وبسایت معتبر بین‌المللی و یکی از وبسایت‌های جانبی Amazon.com است که آمار کاملی از رفتار کاربران و نحوه ورود آنها به وبسایت را در سراسر دنیا بدست می‌آورد و با تحلیل آن اطلاعات، رتبه بندی را انجام می‌دهد. هر چه قدر این عدد به یک (1) نزدیکتر باشد به این معناست که رتبه وبسایت، بهتر و بالاتر است که به این رتبه صفحه یا وبلاگ و یا وبسایت، Rank گفته می‌‌شود.
مرجع برند
یکصد برند برتر جهان در سال ۲۰۱۲
اینتربرند اخیرا در سیزدهمین گزارش سالیانه خود، ارزشمندترین برندهای جهان را معرفی کرد. مانند دوازده گزارش قبلی خود، کوکا کولا در این فهرست رتبه نخست را دارا بوده و برندهای آپِل، IBM، گوگل، مایکروسافت، GE، مک دونالد، Intel، سامسونگ و تویوتا نه جایگاه بعدی این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.
مبلمان وینر
ویچی