جشنواره برند محبوب
لینک‌های مفید
بانک دانش
مرجع برند
استراتژی برندها در بحران اقتصادی
وقتی بازار ها در یک اوضاع نابسامان به سر می برند، مدیران برندها با سطوح مختلفی از بحران و رکود دست و پنجه نرم می کنند و اعتماد مشتریان کماکان روزهای بدی را پشت سر می گذارد.
مرجع برند
نبرد برند ها در تبلیغات
مبارزات تبلیغاتی دارای سابقه طولانی مدتی در دنیا می باشد که میان برندهای معتبر دنیا در حال رخ دادن می باشد. ابزار این جنگ، خلاقیت است. و از جمله سبک های تبلیغاتی می باشد که جذابیت بسیاری برای مخاطبان دارد و بر اساس خلاقیت و هوش با جنبه هایی از شوخی در میان شرکت های بزرگ در جریان است. این نوع از تبلیغات، مبارزه تبلیغاتی نام دارد.
مرجع برند
تفسیر لوگوی برندهای برتر دنیا
انواع مختلف آرم، لوگو و نشان واژه، عنصری گرافیکی و ... وجود دارد که همواره برای شناسایی و هویت بخشی به یک کمپانی و محصول تولید شده توسط آن شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. این علایم در نشان دادن کیفیت کمپانی تاثیر به سزایی دارند.
مرجع برند
تکنیک های مؤثر برندسازی در شبکه های اجتماعی
مردم به رسانه‌های اجتماعی تمایل بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و شما هم باید مطابق با نیازهای آنها رفتار نمایید تا بتوانید کسب و کاری موفق داشته باشید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک، هفت اقدامی که باعث می‌شود بتوانید با کاربران خود ارتباط موثرتری برقرار کنید شامل موارد زیر است:
مرجع برند
مزیت دیجیتالی شدن کسب و کارها و برندها
متن مصاحبه با دکتر شهریار شفیعی مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ
مرجع برند
نقش شخصيت برند بر رفتار مصرف کننده
شخصيت برند را هسته ي مرکزي و نزديکترين متغيردر تصميم گيري مشتري هنگام انتخاب می دانند.
مرجع برند
لوگو حرفه ای، زیربنای برندی قدرتمند
وگو دیگر تنها یک تصویر و یا پیام نبوده، بلکه هویت یک شرکت را شکل می دهد. هنگامی که درباره برندهایی مانند گوگل، مایکروسافت و آی بی ام فکر می کنیم، اکثر ما در ابتدا لوگوهای آنها را تجسم می کنیم.
مرجع برند
اسپانسر شدن، بهترین راه برای شناسایی برندها؟
در سال 2004، گروه بانکداری اسپانیایی سانتاندر به یکی از بزرگ‌ترین سودهای بانکداری در دنیا دست یافت. با این حال، شناخت عمومی از این برند در سطح جهان پایین بود. به‌رغم شناخت گسترده از بانک‌های اروپایی و آمریکای لاتین، از نظر شناخت جهانی رتبه 35 را داشت.سانتاندر برای برطرف کردن این مشکل در سال 2005، پروژه‌ای استراتژیک را شروع کرد تا بتواند توجه‌ها را به سوی خود جلب کند و ارزش‌های مثبت اطمینان، رهبری، نوآوری و قدرت را با بانک همراه کند.
مرجع برند
نكات مديريتي : اهمیت ترک عادت‌ها در مذاکره
مدیریت مهارتی است نیازمند خلاقیت و عادت کردن آفت خلاقیت است. مواردی وجود دارد که لازم است تمام دقتمان را به کار ببریم تا تنها آنچه را که به آن عادت کرده‌ایم، انجام ندهیم. اما اینکه بدانیم آنچه با هزاران سختی و طی سال‌ها برای خودمان به تجربه و عادت تبدیل کرده‌ایم، چرا و کجا نباید به کار ببریم، حائز اهمیت زیادی است. شاید بهتر باشد همواره در جست‌وجوی شناخت عادت‌هایمان باشیم؛ چراکه عادت به طور کلی در مدیریت مفید نیست و در مواردی بسیار مضر است.
مرجع برند
ریشه یابی عدم توجه به برند در ایران
پیش از آن که «اهمیت برند در فضای کسب وکار» مورد توجه قرار گیرد، به نظر می رسد، با رویکرد تاریخی-تحلیلی باید دنبال این پرسش بود که چرا برند در فضای کسب و کار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه ای برخوردار نیست؟
مبلمان وینر
ویچی